nu äntligen

tänker jag försöka ta tag i det här igen! Haha.. Har inte haft mkt ork eller tid nu heller.. Men ska skärpa mig :P

Så, sammanfattningen igen.. "Överraskningen" jag skrev om sist var att vi hade beställt en ny dator åt mamma, då hennes gamla var totalt värdelös.. Och det skulle ju vara en överraskning så jag ville inte skriva nåt här innan hon fått den :P Glad blev hon oxå.. Hihi!

Sen dess har det inte hänt jättemkt.. Har varit en del i skolan :S Tufft som satan men jag försöker genomleva det.. Och jag vill verkligen klara det men det får vi se hur det går.. Haha..

För två veckor sen när mamma fick datorn kom Emelie hit och festade lite på fredan som ni säkert såg av det inlägget ;) Haha.. Det var supertrevligt att hon kom hit! Måste göras fler ggr :P Sen var vi ute i Hedesunda lörda-söndag och myste.. Grilla för sista gången på lördan och drack vin :P Sen hjälpte jag mamma med lite grejer på söndan..
Sen förra fredan var jag ut och åt med Elin, Lina och Anders.. Åt på Cheers, supergott :) Sen gick vi och bowlade och efter det gick jag och Elin hem hit för att dricka vin och sen dra på krogen :D Skitkul hade vi! Dansade och skrattade mkt! Måste göras om, eller hur tjejen? ;)
Lördan va jag lite trött och seg, men det var bara att ladda om för fest hos Manges faster.. Det blev en trevlig kväll med god mat, gott dricka och trevligt sällskap =) Och full blev man för andra kvällen den helgen :P Haha.. Vi drog ner till Interpool med manges brorsa och tjej.. Var trevligt det med..

Ännu mer skola i veckan som varit.. Är stressad som satan med alla tentor, inlämningsuppgifter och projektet på det dessutom :/ :S När det är sådär mkt att göra och jag vet att jag MÅSTE göra det nu för att hinna klart så sätter jag upp en spärr i huvudet, omedvetet! Som gör att jag inte kan koncentrera mig på nåt och inte prestera ett SKIT! Och det blir jag jävligt less på!! :( Jag fattar inte,men det är bara att försöka iaf.. suck!

Näe nu ska ja ner på stan å hämta ut min nya mobil, så vi hörs!


Byyye!

Kommentarer
Postat av: Elin

Klart de bruden! =) Plugga duktigt i helgen nu då =)

2009-10-09 @ 14:34:50
Postat av: Gina

Ååkej! Härligt måste jag kila in där snart! :D Hörde att det blir fotboll ikväll (:

2009-10-10 @ 18:48:02
URL: http://writingthroughlife.blogg.se/
Postat av: Gina

Ja (: Okay, ja hörde att Ulla prata om det men vad är det för priser som gäller dådå? :P Nej blev lugnt för oss ^^

2009-10-11 @ 14:33:28
URL: http://writingthroughlife.blogg.se/
Postat av: Gina

Ja men visst var den frän! Kul att du skriver igen! (;

Okay så du betalar egentligen ingenting som du inte använder? 299:- i månaden och du använder allt på samtal/sms? Isf låter det skit bra! :O Vad bra att du blev nöjd med den! :P

2009-10-11 @ 23:44:35
URL: http://writingthroughlife.blogg.se/
Postat av: Gina

Oj låter ju riktigt bra, men ska kolla om det finns mindre pott! :D Haha, för ringer aldrig för så mkt (; Ja precis att "få" en mobil är ju aldrig fel x'D

2009-10-12 @ 08:55:12
URL: http://writingthroughlife.blogg.se/
Postat av: Gina

Ja, men det låter väldigt lockande! (; Ja, dom har nog en mobil för alla! :D Men hur ofta får man en mobil då, är det lika för alla potter?

2009-10-13 @ 22:16:50
URL: http://writingthroughlife.blogg.se/
Postat av: Gina

Tack! :D Ja jag gillar 1½ år mest eftersom mobilerna oftast inte håller längre än så (; En ny mobil nästan varje år är väl bäst! Men detta är samma på mindre potter också?

2009-10-14 @ 10:57:28
URL: http://writingthroughlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0