Det var det de

Ja nu är den här helgen slut oxå, nästan! Alltid när lördagen är slut anser jag att helgen är slut. För när söndagen kommer är det alldeles för nära måndagen :(

I går hade vi opponering på arkitekturen, gick väl sådär både att bli opponerad på och att opponera. Men godkänd är man väl ändå. Bara man gjort en uppsats och medverkade igår liksom. Vi slutade tidigare än det var tänkt för 2 st va inte med, så gick förbi Ica innan jag gick hem. La mig i soffan och somnade en stund. Va astrött då jag sovit dåligt natten innan. Vissa nätter är det så att jag sover ganska skit men det kan man ta igen iofs men det är ju tråkigt att vakna flera ggr per natt och inte kunna somna om :/ Blää. Önskar jag kunde sova en hel natt utan att vakna, ibland kan jag det när jag har druckit men inte annars! Sen så kollade jag på tv och film hela kvällen. Mange jobbade så fanns inte så mkt annat att göra :P Sen la jag mig vid två tror jag.

Vaknade tio idag. Gick upp, åt frukost, väckte Mange ;) Haha. Sen så slappade vi och kollade på Twilight innan han drog till jobbet, käkade gjorde vi oxå. Sen hörde Emelie av sig och frågade om vi skulle dricka vin och umgås men det blev tyvärr inget, så jag duschade och glodde mer på tv ist. Var en riktigt lugn helg nu. Men det har ju dock varit två helger på raken som jag druckit så det gjorde ju inte så mkt. Och så ska jag ju snart iväg på en tvådagars kryssning med mamma och Karin så det behövs kanske nån vit helg innan ;) Snart tror jag det blir sängen faktiskt, är ganska trött nu oxå!

Imorgon blir det städning, diskning och undanplockning. Aptråkigt men det måste ju göras! Haha. Sen vet jag inte vad mer vi ska hitta på, det får morgondagen utvisa!

Så, god natt på er! Heddå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0