Home

Hemma efter en sjukt rolig kväll med jobbet! Först var vi på kontoret och drack glögg sen åkte vi till Dalasalen i Falun och åt julbord och kollade på en julshow! Drack gott, åt god mat, bra show och mkt trevliga samtal och en hel del tokigheter som man kunde skratta åt :P Hehe. Det märks att alla verkligen kan släppa loss och vara sig själva och det tycker jag är skönt! Slipper bli stelt och tråkigt liksom. Efter det så åkte vi buss tillbaka till Borlänge och först gick vi till, tror jag, S1 men där var det inget drag så vi gick till Klin istället. Ett rätt nyöppnat ställe, hela gänget var upp och dansade en hel del och roligt var det :D Fick dansa av mig lite som jag inte gjort på månader! Sen att verkligen ALLA var med och svängde sina lurviga till partymusiken var grymt roligt, t.ex så var VD:n med upp. Skitkul!! Fast nu har jag ruskigt ont i fötterna! Är inte alls van att stoja med såna höga klackar, så lång tid men det var ju värt det! Och inte halkade jag en enda gång heller ;) Hihi!

Är väldigt trött, så nu blir det sängen! Och imon då ska jag sova ut, ska sova tills jag vaknar om det så är klockan tolv på dan ;) Haha. Åh va skönt om jag äntligen får sova länge utan problem! Så god natt på er och kraam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0