Kallt

Varför måste det vara så ruskigt kallt ute?! Kan stå ut med att det är som lägst -10 men under det borde fan vara förbjudet. Så fort man går utanför dörren håller man på att frysa ihjäl, minst! Uscha va jag inte är gjord för vintern! Tänk om det vore sommar och man slapp klä på sig så jäkla mkt kläder! Idag vänder det iaf, nu ska det bli ljusare och så är det "bara" ett halvår kvar till midsommar ;) Jippi!! Om det går lika fort som hösten har gjort så är vi snart där! Midsommar som är den bästa högtiden dessutom :P Hehe.

Jag funderar på om jag ska köpa en julklapp till mig själv, en relativt dyr en. En ny kamera, men kan inte bestämma mig riktigt. Har hittat två jag är sugen på, men är ganska dålig på vad som är en bra kamera eller inte. Men ska fråga en kille här på jobbet tror jag, han verkar vara en hejare på kameror :P Och så ska jag nog fråga Jimmy, han verkar oxå kunna en del ;) Så får se hur det blir. Dessutom blir det nog en ny klocka, igen! Men man kan inte ha för många klockor jue! Haha. Lär unna sig själv ibland, inte allt för ofta man gör det.

Åh, vad jag ser fram emot torsdag. Kan inte en o en halv dag gå fort, svischa förbi!!

Nej, har lite bråttom med en ritning så måste återgå. Kraam heejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0