Övertid

Ja så kommer mitt liv se ut de närmsta veckorna. Kommer nog bli en hel del övertid, då det ligger 66!! jobb i kö, hela 35!! av de jobben har kommit in den här veckan, vid lunc, säkert fler nu! För er säger det kanske inte så mkt, men det är apmkt jobb! Vi är 6 ½ som ska rita alla dom husen. Och vi har som policy att alla jobb ska påbörjas inom två veckor från det att dom kommer in, och det finns inte en suck att det kommer hållas. Min chef trodde inte ens att fyra veckor skulle vara tillräckligt, så vi kommer nog ha en del arga kunder, men det brukar tydligen, tyvärr, se ut såhär före jul då det sker en prishöjning 1a dec och alla kunder som gått och tvekat innan slår till strax före det sker! Det är ju nu man önskar att man egentligen hade, åtminstone, 4 armar så man kunde göra ett riktigt bra och snabbt jobb! Men tyvärr så har man ju inte det. Men ska kämpa så gott jag bara kan så dom blir nöjda med mig. Hehe :P Fast det är ju lite kul oxå, dagarna går fort, man får mer pengar, mer utmaningar OCH det går bra för företaget :)

Nog om det. Igår gjorde jag inte heller så mkt. Jag tog mig till Kupolen, fast det tog emot i 16 minusgrader :/ Kallt som satan! Lämnade iaf tillbaka en klänning, köpte en internetkabel och lite annat smått. Sen gick jag hem, gjorde mat, försökte pula med internet och sen kollade ja på tv. La mig tidigt igår oxå, somnade ganska fort, men sen var det kört, igen! Vaknade då o då och hade svårt att somna om :( Jag brukar ju kunna ha såna här perioder ibland men det va rätt länge sen nu, plus att det alltid brukar ligga nåt bakom den taskiga sömnen. Men nu vet jag inte vad det skulle kunna vara! Men men får hoppas att det blir bättre snart!!

Har jobbat över i en halvtimme, det märks inte. Men vill ändå hem! Är fruktansvärt trött just den här tiden, antagligen för att jag sover dåligt. Så jag skulle kunna gå och lägga mig typ sex på kvällarna men då vaknar man ju aptidigt istället och det vill jag inte!

Nej ska jobba på lite till så tiden går fortare ;) Kraam heejs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0