Sista..

.. jobbdagen innan jul, sen är jag ledig i heela fyra dagar! Underbart skönt! :) Försöka ladda batterierna lite, har varit väldigt seg en längre period nu så det kan behövas! Fast jag jobbar ju inte hela veckor nu i några veckor framöver utan antingen två eller fyra dagar bara :P Hehe.

Idag när man gick till jobbet var det så kallt att t.o.m ögonfransarna frös, dom var alldeles isiga när jag kom hit. Usch, det borde vara förbjudet med -20 ute! :/

Idag tänker jag nog flexa ut efter tre, typ. Har lite att stå i inför resan till Gävle och Hedesunda imon och vill slippa stressa! Ska bli skönt att träffa alla igen, man gör ju inte det så ofta nu, tyvärr. Trodde nog aldrig att jag skulle bo på annan ort än familj och vänner men här är man, i Borlänge dessutom! Haha. Men det funkar bra än så länge ;) Ska bli lite tråkigt att mamma flyttar till Västerås bara, men det är ju inte så mkt längre dit än till Gävle, och det går ganska mkt tåg dit så det blir nog bra! :) Vi blir ganska utspridda, Jimmy i Sthlm, mamma i Västerås, jag i Borlänge och resten i Gävle, Valbo eller Hedesunda :P Mkt flängande när man ska hälsa på alla, men det kan vara roligt det med, med lite miljöombyte ibland!

Nej, ska man ta tag i sit-planen kanske?! Har ingen lust egentligen, när ska kommunerna lära sig att skicka ordentliga kartor?! Aja, löser sig väl, typ! Kraam heejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0