Fredagkväll

Idag har vi haft seminarium i arkitekturkursen. Det gick väl sådär. Sa inte så mkt idag för att jag inte förstod så mkt jag läste ur boken igår, den var på danska och jag trodde jag skulle fatta mer än jag gjorde. Haha. Men men. Det är inget betygsgrundande så det är nog lugnt. Sen åkte jag med Anna och Sofie ner på stan, dom skulle käka lunch och jag skulle bara till systemet och kolla bokrean så vi gick åt varsitt håll. Jag hittade ingenting på bokrean på Bokia, va inga intressanta böcker alls. Sen gick jag och köpte en liten present till broder, handlade på systemet och sen gick jag hem. När jag kom hem somnade jag till en stund, vaknade när Mange skulle iväg och jobba. Då satte jag mig vid teven. Och blev sittandes där nästan hela kvällen. Va ut en sväng på en liiiten promenad, sen kollade jag på Let´s dance och nu efter det har jag tagit en dusch. Sitter nu och väntar på curlingen! Ska bli spännande att se om tjejerna kan försvara guldet från Turin för 4 år sen =) Det tror jag. Dom är nog riktigt laddade inför finalen mot Kanada! Vet dock inte om jag kommer orka sitta uppe till tre och kolla klart, för vi ska upp rätt tidigt imon! Det är det som är negativt med curling tycker jag. Att matchen tar så lång tid. 3 timmar spelar dom ungefär! Men men. Lite kan man kolla iaf :P Snart gäller det ;) Hihi! Håll tummarna för Sverige nu! 

Go Sverige!! :D Heddå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0