Shopping

Igår gjorde jag och Maral labben. Det gick väl bra. Va osäker på om vi gjorde rätt men eftersom vi fått klartecken från våran lärare att vi kunde göra den så antog vi att det var riktigt. Va klar typ halv fyra. Gick hem och väntade på Manges föräldrar, åkte iväg till Ica Maxi vid halv fem och handlade en hel del :P Men det behövdes. Sen efter det var det teven och OS som gällde. Vilka killar vi har på skidor! Dom tog OS-guld i stafetten :) Riktigt roligt för dom! La mig rätt tidigt, va helt slut. Mådde ganska dåligt under dagen så tror det var lite därför! 

Sov som en stock fram tills klockan ringde kl sju. Ville inte gå upp, men låg kvar och snoozade till kl åtta :P Haha. Då fick jag se att hockeykillarna förlorat mot Slovakien i kvartsfinalen och att dom var utslagna! Blev inte nådigt irriterad. Vilket fiasko! Svårt att tänka sig att det gänget vann OS-guld för fyra år sen! Aja. Finns andra i det här OS som gjort riktigt bra ifrån sig! Iaf så gick jag till skolan och mötte upp Maral för att skriva klart labbrapporten. Till en början gick det inge bra, men sen när en av våra lärare hade klurat lite åt oss så gick det jättebra. Så nu får vi hoppas att det blir godkänt iaf! Vi tog en lunch på Kungsbäcksköket oxå, thaimat. Mums! Efter vi var klara gick jag hem och bytte om och gick ner på stan för att möta upp Sophie för en liten shoppingtur. Hittade en superfin tjocktröja och ett par 3/4 byxor på stadium :) Väldigt sällan jag hittar nåt och unnar mig själv. Vi var nog på stan någon timme, lika trevligt som alltid! =) När vi sagt hej då stötte jag ihop med Manges föräldrar, så vi stod och pratade en stund och dom visade att dom köpt en massa böcker, då kom jag på att jag helt glömt bort bokrean. Haha. Så då tänkte jag att Mange kunde göra mig sällskap, så gick till Waynes där han var med Stoffe, för att kolla om han kunde hänga på. Men Stoffe var så jäkla seg så jag gick själv istället. Hittade boken 1001 drinkar, en bok till mamma och en dassbok. Vet inte vem som ska få den än ;) Haha. Sen gick jag hem och har kikat på curlingdamernas semifinal och såklart vann dom den! Så då är det finalen imonnatt som gäller då :D Yeah! Får hålla tummarna stenhårt att dom spöar Kanada! Heja Sverige!

Nej nu ska jag nog käka nåt. Har inte ätit sen lunchen, eller jo en halv ask vindruvor :P Haha.

Hej svejs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0