En vecka

Nu är det bara en vecka kvar av lovet! :S Vill ha längre ledighet utan måsten med pluggandet :/ Men dum som man är drar man på sig omtentor. Men ska försöka ändra på det nu!

Annars har det inte hänt så mkt sen nyår. Va till Liza i lördags. Vi käkade kycklingkebab, kollade på robinson och sen spelade vi lite spel då det inte va nånting att se på tv. Men det var mysigt det med :D Vi la oss vid två, halv tre. Hehe. Somnade efter ett tag och gick upp halv nio igår. Skulle gå hem samtidigt som Mange gick ifrån jobbet så det var lite jobbigt med så lite sömn. Men värt det för att slippa gå ensam hem ;) När vi kom hem la vi oss iofs igen och sov en stund, men sen va man utvilad :P Sen har jag gjort liite plugg, och dessutom följde jag med Sophie på ett bodypump-pass igår. Fy faen va jobbigt det var! Idag har jag en sån jäkla träningsvärk så jag knappt kan röra mig :P Men det var såå värt det och det är ändå härligt med träningsvärk för då vet man att man har tränat och varit duktig! :) Ska med henne imon igen men då på ett spinningpass, me like! :P Nu jäklar ska jag försöka ta tag i det här med träning på riktigt, men ska dock inte ha några "krav" på träningen. Utan istället ska jag göra nåt positivt av det och göra det till en rolig grej inte bara tänka att det är jobbigt! Haha. Tror det kan bli lättare då. För går jag runt och tänker att jag MÅSTE gå ner i vikt, att jag jämt MÅSTE träna för att må bra kommer det bara bli jobbigt. Så det ska nog bli bra tillslut =)


Näe ska väl försöka sova så man orkar med spinningen imon :P God natt på er!

 

Kommentarer
Postat av: Sophie

Skönt med träningsvärk ;)

Nej inga måsten. Bara träna när man vill och för att det är kul. Då vill man fortsätta med det också =D vi hörs av sen. puss puss♥

2010-01-05 @ 14:28:31
URL: http://sophiea.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0