Sommarjobb

Berättar lite snabbt vad som hände ihelgen. I lördags mötte jag upp Elin, Lina och Jossan på Cheers för att käka. Tog fläskfilén och en cider till :) Mumma! Sen efter det blev det bestämt att vi skulle gå hem till oss för att dricka vin. Jag, Elin och Lina satt här en stund innan Lina lära dra, sen kom Sophie och joina oss :) Det var riktigt trevligt, blev lite dragen men det blev inge krogen, får bli en annan gång :P I söndags var jag seg och trött, vi gick upp och hälsade på Manges föräldrar, följde med och kollade in Mikkis lägenhet! Sen hem och la mig på soffan och slappade hela kvällen! Igår var jag iväg på en arbetsintervju, gick väl sådär tycker jag själv, får väl se hur det slutar ;) Hehe.

Och idag började jag på sommarjobbet på Fiskarhedenvillan i Borlänge. Gick upp halv sex imorse, efter en natt med dålig sömn, sen tog jag och Maral tåget 06.20. Framme i Borlänge vid åtta, direkt till jobbet och där fck vi lite information om företaget och vad vi ska ägna oss åt under sommaren. Sen guidade våran "chef" oss runt och presenterade oss för alla. Svårt att komma ihåg vad alla heter nu bara, men det kommer väl :P Haha. Sen blev det lite dötid faktiskt, en jobbhörna skulle fixas men det tog tid osv. Efter lunch fick vi en genomgång av programmet med en av killarna som jobbar där. Svårt att ta in allt när man sitter brevid men så fort vi själva får börja rita så går det nog bra :) Ska bli roligt faktiskt, det är ju sånt som jag tycker är roligt! :P Åkte hem med 16-tåget och sen dess har jag slöat i soffan. Inte van med att vara uppe så tidigt. Haha.

Imorgon fyller Mange hela 25 år. Han blir stora pojken ;) Hehe! Men firar honom ihelgen då man inte orkar efter jobbet imon.

Nej nu blir det snart sängen! God natt på er! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0