....

Orkar inte tänka ut nån rubrik just nu. Haha.

Den här veckan har varit lugn. Var i skolan i onsdags på förmiddagen och sen när jag kom hem städade jag och Mange lägenheten :P Är så jäkla skönt när det är nystädat! Sen åkte vi med Manges föräldrar till ICA Maxi för att handla lite. Sen blev det film och Grey´s anatomy :)

Igår var jag och Hanna och tränade på förmiddan, blev kondition med lite spring och sen lite mage. Efter träningspasset gick vi en sväng på stan och sen satte vi oss med Hannas kompis Hanna på Mingel och bar och åt lunch, gott va det oxå ;) Sen gick vi lite till på stan och efter det gick jag hem. Satt och kollade på OTH och sen vid sextiden gick jag och mötte upp Mange och hans bror och vi gick till deras föräldrar och kollade på hockey och umgicks! Alltid lika mysigt! Sen gick vi hem och kollade på Bröllopsfotografen, inte direkt nån bra film. Tyckte inte om den alls faktiskt, Kjell Bergqvist som är med i den va inte alls lika rolig och flummig som han brukar, och filmen var mer eller mindre patetisk tycker jag :/ Men men, svenska filmer kan man inte ha så höga förväntningar på liksom. Sen blev det sängen direkt.

Idag va jag iväg till skolan vid nio, satt och diskuterade ett arbete som ska skrivas i arkitekturkursen, sen gick jag och mötte upp Maral för vi skulle labba. Läraren kom och skulle fixa iordning utrustningen så vi satte oss och räknade lite. Sen när vi va klar kom det fram att utrustningen inte var riktig, va en grej som inte gick att använda, så vi lära vänta på en kille som skulle fixa det, men såklart var han på lunch. Så vi satt och väntade i lite mer än en timme. Och när han väl kom dit tyckte våran lärare att vi skulle göra labben på måndag istället för det såg inte ut som dom skulle hinna fixa det då. Så det var bara att packa ihop och gå hem det. Var bara ner på stan en sväng och köpte vin tills imon. Sen dess har jag legat på soffan och kollat på mer OTH! Nu har jag bara 5 avsnitt kvar innan jag är helt ikapp ;P Hehe. Så jäkla bra serie, en av dom bästa! Och nu glor jag på Let´s dance som jag inte sett på flera veckor tror jag.

Imon ska jag, Hanna och Svea åka ut till mamma. Ska hjälpa henne att fixa iordning inför fotografering av huset inför försäljning på tisdag. Sen ska vi mysa, äta god mat, dricka vin och äta ost och kex :D Ska bli riktigt trevligt!

Nej nu orkar jag inte skriva så mkt mer! Haha. Vi hörs nog på söndag om hur dagen imon blev! Hej svejs!!

Kommentarer
Postat av: Elin

Rubriker är överskattat :P Roligt att du börjat skriva oftare nu. Men jag tycker att de börjar bli dax för fest nu.. I påsk typ kanske?? =)

2010-03-14 @ 11:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0