Snart helg!

Idag var det skolan som gällde. Vi pratade lite med en lärare om nästa labb. Fick lite riktlinjer om hur vi ska gå till väga, sen så var jag ner och pratade med en tjej från studievägledningen om min framtid. Så jag hoppas och håller tummarna att det kommer gå som jag vill! :D Håll tummarna åt mig är ni snälla! Sen gick jag och handlade lite på ICA och sen gick jag hem för att svara på lite frågor inför morgondagens lektion i arkitektur. Och så har jag varvat med teven. Haha. Har svårt att slita mig från den dumburken alltså :( Dumt nog! Men men. Sitter med frågorna nu oxå men det går inge bra. Det handlar om arkitektur och politik och det är jag ju intresserad av men just nu funkar det inte att skriva om det. Bläää! Mkt som ska göras i skolan nu innan påsk oxå men ska försöka hinna med allt. Men jobbigt blir det ju! Känns inte som man får ha något liv på 5 veckor liksom. Men det ska jag ha iaf!

Imorgon är det fredag, igen! Veckorna går så fruktansvärt fort. Ska iväg till skolan som sagt på förmiddagen, sen snabbt hem och göra mig iordning och packa sen ska jag ta halv fyra tåget till Uppsala och hälsa på Elin! =) Det ska bli riktigt roligt! Vi ska äta thaimat, dricka vin och gå på nation och "shaka some ass"! :D Hehe. Uppsalaborna får passa sig! Haha. Nedå vi ska ta det liiite lugnt, kanske. *asg* Får se om jag stannar hela helgen eller om jag åker hem på lördag! Första gången jag åker till Elin och festar i Uppsala. Skitdåligt av mig! Men det har inte blivit av innan, alltid nåt som dykt upp men imon då jäklar! ;)

Nej man kanske ska kolla igenom dom andra frågorna nu innan man ska sussa! God natt på er och trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Elin

Ja, nu blir de inga dumma förhinder :P Ska bli tok roligt =) Kom NUUUUU!

2010-03-05 @ 13:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0