Uppdatering

Jag vet att det var lääänge sen jag uppdaterade nu :/ Men har inte haft så mkt att berätta och sen har jag oxå glömt bort det. Haha. Har inte hänt nåt speciellt sen sist. Jag har fyllt 23 och det var sista gången jag fyllde ;) Haha. Man slutar tydligen fylla efter 23 har jag hört :P Det är ju superbra det! Hihi. Det blev krogen med Elin dan innan och jäklar va kul vi hade :D Lina va med här hemma innan men hon va trött så hon hängde inte med ut. Väl på krogen träffade vi Emelie och sen även Sophie och vad vi dansade!! ;P Så jäkla roligt! Sen på födelsedan hade jag lite "kalas" för min familj och även Manges familj! Mysigt :)

Sen i veckorna har det bara varit skola som har gällt. Mkt med exjobbet nu och det ska in om två veckor :( Så nu är det stress som gäller! :S Tråkigt men så är det tyvärr..

Sen har jag varit ute hos mamma två helger i rad. Och grillat och druckit vin! Supermysigt!! :) Måste ju passa på nu innan hon säljer huset!
Har fått sommarjobb oxå! På Fiskarhedenvillan i Borlänge! Ska bli skitkul! :D Rita hus ska vi tillbringa sommaren med! Weee!
Träffade bästa Sophie igår för en runda på stan, och jag kom hem med en bikini :) Som jag letat, fast bara överdelen följde med hem då underdelen inte kommit in ännu men får hålla utkik! Hittar alltid nåt jag behöver när jag är på stan med Sophie! Mysigt att träffas och prata lite oxå! :)
Och idag ska vi iväg på kryssning med Manges släkt! Ska bli trevligt med en liten fylla kanske?! Haha ;)

Ska försöka uppdatera oftare men får se hur stressigt det blir med exjobbet :/

Ha en trevlig helg! Kram heddå!

Kommentarer
Postat av: Elin

Äntligen uppdaterat =)

2010-05-16 @ 10:22:10
Postat av: Sophie

Man slutar fylla vid 25 ;) Då är man på topp. Så två år kvar..haha.puss

2010-05-18 @ 22:20:28
URL: http://sophiea.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0