Näe..

.. nu har jag verkligen några "dåliga" dagar igen! Jag är väldigt seg, har svårt att sova och det resulterar ju i trötthet, ingen lust att göra nånting t.ex laga mat osv. Men jag är iofs ganska van då jag har såna här perioder ibland. Men lite drygt är det ju!

Ska väl ta ett varv med "snabeldraken" när jag kommer hem, fast jag har noll lust men det är ju det, det behövs verkligen en liten städning! Och så lär jag väl göra en matlåda men har ingen som helst aning om vad jag ska göra för nåt, vet inte ens vad jag är sugen på! Eller det finns faktiskt nånting jag är sugen på och det är grillat!! Har ju inte haft grillpremiär än och skulle mer än gärna grilla ihelgen, men det är ju inge kul att göra det själv så det får väl vänta ytterligare lite :/ Har inga planer som helst inför helgen heller! Det skulle ju vara kul att göra nåt o inte bara sitta hemma helt själv och glo plus att dom säger att det ska vara bra väder ihelgen (men det tror jag inte på än) :P Haha. Men vi får väl se om/vad jag hittar på! Skulle vara kul om nån kom och hälsade på eller så ;) Hehe.

Aja, jobba en stund till sen tar jag kväller! Kraam från mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0