Helg!

Och jag drar till  Västerås och hälsar på mamma idag. Ska käka kräftor imon! :) Mumsigt! Dock känner jag av lite halsont, INTE okej!!!! Har planer nästa helg och sen drar vi till Grekland torsdan efter och då kan jag bara inte vara sjuk!!! :S *peppar, peppar ta i trä* Ska försöka kurera mig lite, så hoppas jag att det går över!!

Å inte var det skönt ute imorse! Fast solen lyser och det ser jättevarmt ut så äre kaallt! Känns fan som om hösten redan är här och det får vi verkligen hoppas att den inte är! Är ju bara mitten av Augusti än! Man ska ju fortfarande kunna sitta ute och inte behöva frysa ihjäl! Men med svenskt väder, svenska årstider så vet man fan aldrig! Jaja, jag får tänka på Grekland och värmen där så kanske det blir lite bättre! :P Tänk att om två veckor så ligger vi på stranden och steeker! Hihi! Kan man längta mer än såhär?! Nej jag tror inte det! :D

Nej om man ska göra ett ryck! Kraam från mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0