Helgen..

.. blev super!!! :) I fredags åkte jag till Gävle och hälsade på Linda som hade examensmiddag med några kompisar! Supergod mat hade hon gjort! Sen åkte vi in till Gävle och bowlade en timme! Gick otroligt nog bra för mig, jag vann, och det med 9 strikar! Har väl aaldrig hänt att ja fått fler än två! Haha. Sen åkte Linda och Sara hem och jag och Elin gick upp på Interpool och tog en cider o sen ett par drinkar! Mötte lite folk man kände igen och vid halv två tog vi en taxi hem till Mange. Var en trevlig kväll! =)

På lördan vaknade jag upp till pissväder, regn och grått. Gjorde mig iordning och tog en buss ner på stan, mötte upp Linda vid station och halv tre tog vi tåget till Uppsala! Åkte direkt till hotellet, drack vin och cider, gjorde oss iordning, gick till en italiensk restaurang och käkade (delade på en supergod pizza o drack mer vin :P) sen gick vi till hotellet en snabbis o sen tog vi en taxi till Fyris Park och dans till Claes Lövgrens!! :) Vi var båda lite berusade men det gick jättebra att dansa ändå ;) Haha. Och oj så skoj vi hade! Var sjukt mkt folk och varmt blev det men vi dansade i stort sett hela tiden! Följde med bakom scenen i pausen och pratade lite med grabbarna. Efter dansen stannade vi kvar och tittade på när dom packade ihop och pratade lite mer. Sen liftade vi med dom i bussen in till Uppsala, tog en taxi från macken där vi handlade nattamat och väl tillbaka på hotellet käkade vi o efter det somnade vi gott båda två!! :P Var absolut en av dom bästa kvällarna på länge!! :D -Tack igen Linda! Måste göras om tror jag! ;P Hihi.

Igår käkade vi en god hotellfrukost innan vi checkade ut strax före elva, oförskämt tidigt när man var ute till tre. Tog tåget hem vid halv ett och var hemma två. Handlade lite, somnade på soffan, var ner o tvätta lite o sen påbörjades packningen inför Grekland! Det är ju bara 2 dagar kvar nu!!!! Wihoo!



Vi fanns med på CL:s hemsida den här gången oxå, syns lite dåligt men kollar man noga ser man oss iaf! ;P



Nu äre snart hemgång, bara till att byta om o sen dra på grillmiddag med jobbet! :) Kraam från mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0