Snart så..

.. åker vi till Grekland!!! Mindre än en vecka kvar nu!!!! :D Wihoo! Som jag längtar efter solen och värmen!! Och all den goda maten och en massa goda paraplydrinkar! :P (Ska försöka att inte gå upp så mkt i vikt bara, hahaha)

Idag åker jag till Gävle, ska på Lindas examensfest! Ska bli trevligt, ska käka i Valbo först och sen drar vi in till stan och bowlar o sen får vi se vad som händer! :) Imorgon drar jag och Linda ut på äventyr! Käka god mat, "shake some ass" och sen bo på hotell! :P Ska bli riktigt skoj! På söndag har jag lite att stå i när jag kommer hem, tvättstuga och påbörja packning! Såå svårt att veta vad jag ska packa med mig, för som vanligt kommer det nog bli för mkt men jaa, har börjat skriva listor! Planeringsfreak som man är! ;) Hehe.

Åå kan inte dagen ta slut nu så man kan dra iväg! Som jag sett fram emot den här helgen, länge! Men nu är det inte så många timmar kvar! Wihoo!

Just ja, i onsdags var jag och Maral på dans! Jag ville så gärna åka till Stjärnsundsparken och lyssna på Micke Ahlgrens, just för att det är så nära där man bor! Och tillslut gick Maral med på att hänga på (förvånande nog ;P) så vi lånade en jobbarkompis bil och åkte mot Hedemora (där parken enl. google ligger) men väl där var det tomt på bilar och folk, blev lite nollställd. Så vi stannade på statoil och frågade, då sa tjejen att Stjärnsund ligger drygt 2 mil bortanför Hedemora. Jaa, det var ju bara att chansa och åka dit då. Och det var ju där, suck för googlemaps, mitt ute i ingenstans i skogen! Haha. Hade iaf en trevlig kväll! (Maral gick t.o.m på att prova dansa lite foxtrot och det gick skitbra!!! :)) Blev lite kyligt mot slutet men jaa, det är ju höst nu så!
Innan vi åkte hem ville Micke att jag skulle ta en bild på dom framför "korvkiosken" och självklart gjorde jag det, kanske inte den bästa bilden men det blev ju en iaf! ;) Hehe.


Fina pojkar i Micke Ahlgrens! (från vänster: Petter, Jörgen, Kent o Micke)



Näe en toapaus kanske ja ska ta nu! :P Kraam från mig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0