En vecka..

..kvar till julhelgen! Jises vad tiden går fort! :S Å det verkar ju inte direkt som vi kommer få en vit jul. Skitväder, bara slask å åter slask! Det här är väl det värsta vädret man kan ha.. Redan nu vill jag bara ha vår och sommar! Har iaf en hel inbokat nu här framöver så tiden kommer säkert gå fort o snart så är vi där, med sommar o sool o varmt! ;) Haha.

Julhelgen kommer spenderas med en del resande. På julafton åker ju jag o mamma till Sthlm o firar med Jimmy, Petro o alla barnen. Ska bli riktigt mysigt! :) Sen på juldan tar jag tåget upp till Gävle för att fira med Daniel, Hanna o Svea. Ska oxå blir mysigt! :) Sen på annandan vet jag inte riktigt vad som händer än, men jag åker hemåt Borlänge då iaf. Nyår kanske jag kommer spendera med Sara i Fagersta, inte riktigt bestämt än :P
Trettondagshelgen åker jag o Johanna till London, äntligen!! Hehe. Ska bli asnice! :D Sen äre kanske några danskvällar inbokade när jag kommer hem från London, och i mitten av januari börjar buggen igen! :) Så det rullar på. Ska väl försöka åka till Gävle nån helg efter resan o träffa lite kompisar, kanske tar en sväng ner till Västerås o hälsar på mamma oxå. Så nog finns det att göra allt ;P Haha. 

Dessutom har jag ju (tyvärr ;)) lovat Sandra o Johanna att jag ska lära mig åka skidor! Gaah, undra hur ska det sluta?!?! Hahaha. Vi ska till Ramundberget med jobbet i mars å då tycker dom att jag oxå ska åka skidor så jag måste lära mig innan det. Hmm, jag som är så sjukt rädd för utförsåkning. Kommer väl bryta benet av mig eller nåt sånt! :P Men ja, har man sagt att dom ska få lära mig så har man, jag kommer inte undan nu! Hehe.

Ihelgen blire lugnt, en shoppingtur efter jobbet idag sen slapp i soffan. Imorgon ska jag se hockey, Tre kronor spelar nån cup i Ryssland o min tremänning Jocke är ju uttagen så det kan hända att han kommer stå nåt så då måste man ju kika på det :P Sen efter det ska jag jobba några timmar, o samma sak blire på söndag! Alltså en väldigt lugn helg, men det var ju länge sen nu så det gör inte så mkt :P


Näe nu ger jag mig! Kraam på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0