Idag..

..ska vi presentera exjobbet för mina chefer här på FHV. Sen vi bestämde det i torsdags har jag inte varit ett dugg nervös, men nu imorse när jag gick upp, då var jag helt plötsligt nervös. Och jag fattar inte varför. Vi redovisade det i skolan inför en större skara människor. Måste ju ha att göra med att det är just mina chefer vi ska visa upp jobbet för. Dom kanske tycker vi gjort ett skitdåligt jobb liksom och det vill man ju inte! Men vi får se. Kanske blir bättre under dagen!

Sen jag började jobba här så har jag fått förfrågningar av flera stycken som vill ha hjälp med att rita hus. Och jag har faktiskt redan hjälpt ett par med att rita upp deras hus för en ombyggnation, och då kollade jag aldrig med min chef om det gick bra. Har känts sådär, och nu när jag har fått flera förfrågningar gick jag och frågade om man fick använda jobbets revit för att rita upp hus åt vänner och bekanta, på min lediga tid alltså. Och det gick så bra så, så länge jag inte lämnar ut själva revit-filen, men det förstod jag ju självklart plus att det inte finns någon anledning att lämna ut den! Så nu är det fritt fram att hjälpa folk med deras husplaner! :) Hihi. Så känner ni någon som vill ha hjälp ställer jag gärna upp! Tycker det är jätteroligt att hjälpa folk! Plus att jag får mer träning! :P

Guu va tråkigt jag hade det igår efter jobbet. Jag gick hem, bytte om och drog sen och solade, men när jag kom hem, inte ett skit var det på tv, hade ingen lust att göra mat. Så jag åt ett par mackor och sen drog jag igång rederiet. Kollade klart på säsong 1 och sen gick jag och la mig o läste en stund, sen tog det ett litet tag innan jag somnade men det var väl nerverna som spökade! Iofs så ser inte mina vardagskvällar så mkt annorlunda ut, men just igår var jag rastlös och kände inte för nånting, plus att en irritation smög sig fram, egentligen utan anledning! Ibland undrar jag om det är nå fel på mig, fattar inte varför jag kan bli så irriterad över ingenting! Jag tänker väl för mkt helt enkelt. Jag försöker ju tänka positivt, inte tänka på "det dåliga" men det är inte lätt alla gånger! Och när man sitter hemma, ensam, så är det ännu lättare att börja tänka! Aja. Ska sluta gnälla om sånt här! Jag är som jag är och jag borde vara van vid det här laget!


Nej man kanske ska ta och göra nåt vettigt :P Kraam heejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0