CL

Var in på Claes Lövgrens hemsida i lördags. Och vad hittade jag där då, jo en bild på mig och Linda när vi dansar förbi scenen! Haha. Vi såg ju att Jocke (keyboardkillen) tog upp kameran just då men trodde inte att det skulle synas att det var vi! Men jo tydligen :P Så det finns bildbevis på att vi var där och dessutom syns det att vi va yngst där oxå ;) Hehe.

 

Annars händer det inte mkt! Har mått lite halvkasst i ett par dagar nu! Vet inte vad det är dock! Kan ju vara pga. den dåliga sömnen ihelgen men iaf! Brukar väl inte må typ illa och ha ont i kroppen för det! Jaja, det går väl över! 

Shit va tiden går fort! Nu är det inte långt kvar till midsommar! :) Har inte några planer än, men jag hoppas väl att man får några! Skulle vara förjäkligt att inte ha nåt att göra på midsommar, den bästa högtiden på hela året! Har en fundering på vad jag ska göra på midsommardan men det är inte bestämt än! :/ 

Nej, om man ska ta o dricka kaffe kanske! Kraam från mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0