Gaah!

Huvudvärk för tredje jäkla dagen i rad! Varför släpper den inte?! :/ Kanske har att göra med att luften är asdålig här på jobbet. Det känns som om luften står still! :S Jag har tagit åt mig att vara skyddsombud (vet inte vad som flög i mig men VD:n blev jätteglad så ska väl ge det en chans. Hehe) och då ska ju jag vara den som meddelar ledningen om nåt inte funkar osv, har redan fått "klagomål" från flera ang. ventilationen. Så det blir väl det första uppdraget efter kursen som antagligen blir i höst! Haha. Jag hoppas det kommer gå bra iaf! Skönt att det inte är allt för mkt att göra. En brandövning per år o sen ska man kolla över nödutgångar, se till så att alla mår bra osv.

Ser ut att bli Västerås ihelgen igen! Om inte mamma ändrar sig så blire dans på fredag :P Har verkligen fastnat för det med dansen nu! Det är ju sjukt kul och bra motion! ;) Hehe. Så hoppas på många danskvällar i sommar! Känns jättebra att jag har Linda som tycker lika som mig ang. dans och dansband! Mamma kan ju inte alltid följa med eller har inte alltid lust liksom! Jag har ju oftast lust och tar mig tid och gör mig råd till att dra iväg! ;P Haha.

Imorgon är det kurs i energiberäkningar som gäller, hela förmiddan och sen blir vi bjudna på lunch efteråt, sen är det bara jobb ett par timmar innan jag drar! Så det är skönt att det inte är så långt kvar till helg! Och om en vecka är det midsommar, tror jag har planer för hela helgen nu! Fruktansvärt skönt!

Nej, nu äre snart lunch! Kraam från mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0