Sommar!

Länge sen jag skrev nu igen! Men ja, så blir det ibland! Nu har iaf sommaren börjat och det är heelt underbart!!! :D Vi har ju haft rätt bra väder!

Det som hänt sen sist, hmm. Sophie kom och hälsade på för ett par helger sen, vi shoppade, köpte thaimat, drack vin och hade det riktigt mysigt! Satt och kollade på gamla bilder och filmklipp! :) Så det blev ingen utgång men det gjorde då ingenting då det bara var roligt att hon kom och hälsade på!! Måste göras om iaf!!

Sen var det jobb i bara tre dagar, tog ledigt i fredags, så jag drog till mamma i Västerås i onsdags! I torsdags kom Toffe, Emelie och Robin och hälsade på! Skitmysigt hade vi det! Och jag som inte träffat Emelie sen hon blev med barn, så det var roligt att se magen! Men bebis ville inte sparka när jag ville känna! ;) Haha. Karin kom oxå ner. Så det blev grillning och en massa prat! Efter dom dragit så satt jag mamma och Karin ute och drack vin, mammas granne kom oxå över! Var en riktigt trevlig kväll! Sen blev det solning hela fredan, käkade god mat, tog ett glas vin och sen blev det tvhäng resten av kvällen! I lördags var det solning igen, underbart skönt!! :) Slapp mest hela dan och vi käkade kebab till middag! Sen blev det lite vin igen, men det blev rätt tidigt ändå för skulle åka tidigt på söndan. Tog tåget hem på söndagf.m och drog till Kupolen, mötte upp Johanna och shoppade lite igen! Sen hem, tog en dusch, gjorde mig iordning och tog bussen till Falun. Vi åkte till Peter för grillfest. Vi var där först ;) Haha. Vi blev fem st men det gjorde inget, hade en mysig kväll med mkt blandad musik!

I måndags låg jag ute o solade lite igen, pluggade lite och slappade. Har ju omtenta på fredag! :/ :S Blööö!
O igår började man jobba igen, var lite jobbigt då man var van med att vara ledig! Men aja, snart helg igen! Och den ser jag fram emot! Ska åka på dans med Linda på fredag! :D Får se hur det blir! Hihi! Sen hoppas jag på sol så man får ytterliggare färg!

Nej, nu äre fika! Kraam från mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0