Bloggtorka

I know! Det är dåligt med inlägg nu! Men ja jag vet inte, det både glöms bort och så finns inte lusten alla gånger. Har ju som sagt ett antal gånger nu fortfarande övertid plus att jag har haft en del att pyssla med efter jobbet. Men nu kanske jag kan komma igång igen!

Ihelgen var jag hemma i Gävle och hälsade på bästa Hanna, Daniel och Svea! :) När jag kom med tåget i fredags kom Hanna och hämtade mig och så åkte vi hem till Hille. Väl där hade Daniel precis börjat grilla! Och sen blev det underbart god mat, grillad fläskfilé potatis, sallad och sås! :D Mums! Efter det blev det soffmys med Svea o sen glodde vi lite smått på teven. I lördags hade jag hoppats på att solen skulle skina och det skulle vara varmt! Men nej, det var stora mörka moln och det blåste som satan. Så vi åkte hem till Hannas mamma och fick god fika o jordgubbar. Vi satt ute på deras terrass och när solen väl tittade fram var det ju skönt! Sen satt vi och kollade på deras semesterbilder från Turkiet. Sen vid fyra drog vi hem, käkade på MAX och sen myste vi i soffan tills Svea skulle sova. När hon väl somnat så satte vi oss på altanen och drack cider och vin! Myste ner oss i filtar så vi kunde sitta ute länge. Satt till strax efter elva och det var supermysigt! :) Sen i söndags hände inte mkt, drog en snabb vända på typ 10 min innan jag tog tåget hem. Maral hänge på hit som planerat. Iaf var det en mysig o lugn helg! Va skönt att träffa Hanna, Daniel och Svea igen! Var ju ett tag sen! Mår alltid bra när vi ses!

Den här veckan har varit seg på jobbet! Men så är det väl ibland! Lite kul med sällskap om kvällarna iaf! Men vi borde ju börja plugga oxå! Det drar liksom ihop sig till resttentan den 10e juni!

Åh vad jag längtar tills på lördag! Världens bästa Sophie kommer och hälsar på mig då!! :D Vi ska ha det så trevligt! Kanske äta nå gott och dricka vin! Sen vet man aldrig om det blir utgång eller inte! Tar det som det kommer liksom! :) Sen ska vi nog shoppa på söndag innan hon åker hem igen! Myyyshelg! Skulle vilja åka på dans i Hedemora på söndagkväll oxå men vet inte om jag får nån med mig, försöker med Maral men nja går väl sådär ;) Haha.

Neej, nu ska ja se om ja kan ta mig till toan (världens träningsvärk i benen efter gympasset i måndags ;P) Hahaha. Kraam från mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0