Helgen..

..närmar sig! Ska bli så fruktansvärt skönt att vara ledig ett par dagar. Trodde det skulle vara skönt att jobba igen efter nästan en veckas ledighet men icke, den här veckan har varit riktigt seg och jobbig! Kan ju ha att göra med att man är lite nere oxå! Men det vänder, hoppas jag, ihelgen då jag ska träffa goaste Svea-Maria, Hanna och Daniel! Och förhoppningsvis kommer det vara massor med sol så man kan ligga ute och pressa lite :P Hehe.

Hmm, undra om man ska orka ta sig till gymmet ida?! Va ju ett tag sen jag tränade nu, först gick det flera veckor pga. förkylning o sen en vecka när jag var ledig! Och jag har ju ett mål till sommaren som jag gärna vill uppnå, så man borde ju masa sig iväg! Tror fan jag gör det även om det är tråkigt att gå själv! Men tar jag med mp3n med bra musik så blir jag ju peppad ändå!

Nej, nu vill jag bara sluta! Men drygt en timme kvar! Så ska jobba på så tiden kanske går lite fortare! Kraam




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0