Maj..

.. är redan här! Helt sjuukt vad April gått fort! Och vilken underbar månad det blev, tror aldrig jag varit med om en lika varm Aprilmånad som det varit nu! Har njutit av varenda minut! :D Men i lördags blev det kallare igen! Och det har varit lite kyligt nu i tre dagar, så det skulle inte förvåna mig om det "vanliga" Aprilvädret kommer nu i Maj istället. Men jaja. Snart äre sommar iaf!! :) Weeho!

Har inte hänt så mkt på sistone. Har varit förkyld så det har varit väldigt lugnt! Har bara försökt att bli frisk. Och det är fortfarande lika mkt att göra på jobbet! 

I lördags på sista April var jag hem till Johanna och Marcus på en kombinerad Valborgs- och 25årsfest! Hade en jäkligt rolig kväll! Vi grillade, men tyvärr kunde vi inte sitta ute, men det var härligt iaf! Sen var det fest och singstar hela kvällen lång! :) Vid halv ett skulle vi dra på krogen, men väl nere på stan kände inte jag mig nå pigg, var orolig att jag skulle bli mer sjuk, så jag gick hem istället. Det var liksom bara en timme till stängning då så det gjorde mig inget! :P Men var mer än nöjd med kvällen iaf! Träffade nya härliga människor! Får hoppas det blir av nån mer gång, sommaren är låång! ;)

Har en känsla av att den här veckan kommer bli seeg! Så vi får se om jag har rätt eller inte! Kraam från mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0