[rubrik]

Shit va tiden går fort, eller ja inte just den här veckan för den är apseg bara onsdag liksom, men tiden i största allmänhet. Kom och tänka på att det snart är ett helt år sen jag slutade plugga och började jobba på Fiskarhedenvillan! Dock har jag ju inte min examen än :/ Har ekonomi och juridiktentan kvar! Och den ska jag skriva om en månad men jag kan ingenting, hatar allt som har med juridik att göra och ekonomin är inte så rolig den heller. Jag har heller ingen lust alls att plugga, det känns som den tiden är över liksom. Men jag vill så gärna få det här gjort, eller jag SKA få den gjord (ett måste oxå, kursen är helt omgjord). Och klarar jag det inte nu måste jag leta reda på en kurs som har liknande innehåll och läsa den någon annanstans osv och det lockar ju inte ett dugg det heller! Så måste försöka ge mig fan på det och verkligen försöka förstå alla jäkla paragrafer, men det är inte direkt lätt. Nån som ställer upp och gör den åt mig?! ;) Haha.

Gaah, kan det inte vara fredag idag! När jag vaknade imorse och jag kom på att det bara är onsdag höll jag på att bli lite galen. Fast tiden går ju sakta när man ser fram emot nånting! Suck! Jaja, den som väntar på nåt gott.

Enligt SMHI är värmen på väg tillbaka igen också! Tjoho! Och vilket drygt inlägg det här blev så nu ger jag mig! Haha. Kraam från mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0