Spöregn!

Varför ska det spöregna ute för?! Jag vill ha skinande sol och varmt, precis som det var i början av förra veckan men som jag i princip gick miste om! Men det ser ut att kunna ordna upp sig till helgen! Ska till Gävle och på lördag ska jag, Hanna och Svea grilla så då måste solen lysa :P Kan inte fatta att det snart är Juni och soooommar!! Ska bli så underbart jäkla skönt!! :D

Igår var ingen bra dag!! :S :/ Efter jobbet var jag så deppig så det inte finns ord för det! Allt kändes bara pest o pina och jag ville bara låsa in mig och inte ha kontakt med nån! Men eftersom jag har ett jobb så går ju inte det! Måste fan lära mig att ignorera vissa saker, släppa allt skit som är och bara se framåt! Men det är ju så fuktansvärt svårt! Har försökt i drygt ett halvår nu och nu känns det som jag är tillbaka på ruta 1 igen! :S Det här ska inte knäcka mig, det ska inte få förstöra mig! Jag ska klara av att få mig själv att må bättre! (lättare sagt än gjort tyvärr! :( ) Aja, nog gnällt!

Om en vecka, på måndag, börjar Maral jobba här! Än så länge över sommaren men vi hoppas ju på förlängt sen! :) Ska bli skitkul att hon kommer tillbaka (för er som inte vet eller kommer ihåg så gick vi i samma klass på högskolan o sen sommarjobbade vi ihop i somras :P) och förhoppningsvis kommer dagarna inte kännas lika långa, för som vi kan skratta o ha oss! ;) Haha!

Nej, nu ska jag återgå till arbetet, så att dagen tar slut nån gång! Kraam från mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0