Helg!

Tänkte snart ta helg! Är sjukt trött! Somnade vid tolv inatt, sov en dryg timme sen vaknade jag o somnade inte om igen förrän efter typ 2 timmar :P Så idag är man lite sliten, men inte så pass trött som jag trodde att jag skulle vara! Haha. Ikväll blire lugnt, inta soffläge i princip. Imon däremot blire maskeradfest, kommer bli skoj! :) Ska till Kupolen på dan och kolla om jag hittar lite saker till min outfit, blir inget speciellt då jag kom på lite sent att jag skulle beställa en kostym ;) Den hade varit gryym så ångrar mig nästan att jag inte beställde den från början! Aja får bli en annan gång! Hehe.

Det är skönt att den här veckan gick fort (inte skönt att man varit hemma i det här kalla landet över en vecka redan :/) men skönt att tiden flyger fram, allt jag ser fram emot vill jag ju ska hända snart! :P Är mkt skoj som händer liksom!

Nej, om man ska ta och börja avsluta! Trevlig helg! Kraam från mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0