Maskeradfest!

Jag hade en supergrym helg! Eller fredagen var inte så grym- lugn bara, handlade lite gotta o låg i soffan o dega hela kvällen, lördagen började med en skön sovmorgon, sen drog jag till Kupolen och köpte lite saker till kvällens fest. Eftermiddan spenderades med förberedelser och vid sex drog vi ut till Dalsjö där markeradfesten höll till! :) Det första vi fick göra var att gå en tipspromenad och sen var festen i full gång! Pratade med massa folk och skratta och hade oss, sen blev det dans på logen :D Vi dansade i säkert 3-4 timmar, klockan 3 kom taxin och hämtade mig och Daniel, stod utanför vid mig och prata typ en halvtimme innan vi sa hej då och jag gick hem o käkade en nattmacka innan jag kröp ner i min varma säng, fröös som en gris under kvällen för vi var ju i princip ute hela tiden! Men det var såå värt det! ;) Va länge sen det var sånt drag och man fick skratta så mkt som man gjorde! Jag kunde ha fortsatt festa och dansa heela natten lång men det var skönt att få komma hem och sova oxå! Haha.

Lite bilder som jag lånat från Johannas fb (har inte lagt in mina bilder än :P):

                           
Grabbarna grus och jag är på ingång.



Vi står och funderar ut ett bra svar
på tipspromenaden :P      



Rekvisitan var bra uttänkt! :P Här ställde
man "hästen" innan man gjorde entré i saloonen!       


      
Det var även lite säckhoppning på kvällningen,
här hoppar åsnan fram ;)


Jag och Johanna! :)

(Bilderna blir lite huller om buller, krångligt att lägga in dom snyggt ;P)

Igår vaknade jag redan före elva och var supertrött och seg, lite bakis (som Johanna utlovat att jag skulle vara ;) mohaha) så det blev soffligg hela dagen förutom att jag tog mig ut och handlade lite och sen lagade mat. Träningsvärk har jag oxå, lite överallt, efter allt hoppande och studsande hela natten! :P

Jobb idag och imon ska jag till Sthlm på arbetsmiljöutbildning. Är inte så värst taggad just nu men kommer väl bli bra i längden. Utbildningen är i tre dagar så antingen imon eller på onsdagkväll blire nog en sväng ut till Jimmy och Petro och hälsa på, om dom är hemma så :) Va så länge sen vi sågs så tänkte passa på! Sen till helgen blire en sväng till Gävle och hälsa på! Var ju länge sen jag var hemma där nu!

Nej, nu äre fika! Kraam från mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0