R.I.P

Igår när jag kom hem såg jag att folk skrivit vila i fred Stefan Liv på fb. Det första som slog mig då var att dom måste mena nån annan Stefan Liv, att det finns nån mer med det namnet. Gick in på expressen och det stod med stora bokstäver att man trodde att han omkommit i en flygkrasch. Senare under kvällen bekräftades det! Så jäkla tragiskt! Idag läste jag att dom endast hunnit typ 100 m när kapten hade problem med att öka hastigheten och komma upp i höjd, sen kraschade planet in i en radiomast och jaa då var ju kraschen ett faktum! Och när man dessutom läser att planet skulle skrotas om 3 veckor så blir man ju nästan arg! Hur kunde det tillåtas att flyga med skiten då!! Man lider med familj, vänner och lagkamrater! Tänk att dom igår fick gå i ovisshet i flera timmar om hur det låg till! Fy så hemskt! Det är en sån här gång man inser vad man har och att allt kan hända när som helst, hur som helst! Man får vara glad över det man har i just denna stund, allt kan förändras på mindre än en minut! :/

Jaja, nog om det sorgliga! Iofs så händer det inte mycket i mitt liv just nu. Är ganska lugnt. Har känt mig lite hängig nu i några dagar så jag har inte vågat tränat ordentligt, är ju lite onödigt att riskera nåt! Men är lite less då jag verkligen vill träna och försöka bli lite nyttig igen! Jag är dock inte förvånad, brukar känna av en förkylning när jag varit utomlands! Och åå tal om det, har helt glömt bort att lägga in bilder. Kanske kan ta tag i det ihelgen :P Händer inget speciellt imon men på lördag ska jag på maskeradfest på en loge i Dalsjö (utanför Borlänge) :) Får se hur det slutar, blött enl. Johanna iaf! ;) Hehe.

Sen har jag fått en till sak inbokat, Ladies Night i Leksand den 1a oktober! Linda och jag än så länge! Nån mer som vill haka på, hör av er snarast! :P Ska bli skoj då jag velat gå på det i flera år men inte passat in.

Näe, nu måste jag jobba vidare! Kraam från mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0