Body Combat..

Igår hade jag gjort upp ett "schema" så jag verkligen kunde träna utan några ursäkter :P Jag bestämde att maten skulle lagas direkt jag kom innanför dörren strax efter fem, käka yoghurt runt halv sex, träning kl sju o sen lite solning på det kl åtta. Och det fungerade superbra!! :) Tror att det är så jag ska göra varje gång jag ska träna iaf om passen är runt sjutiden, för då finns inga ursäkter som att jag inte hinner laga mat lr käka nåt innan träning ;) Haha.

Iaf så var jag på Body combat och det är så jäkla skoj! Man får verkligen ur sig all energi och det är en sån skön känsla! Dock har jag inte tränat på några veckor då jag varit förkyld o varit borta mkt osv, så det var riktigt jobbigt igår! Men det är ju skönt efteråt och idag har jag träningsvärk! :P Har exakt samma plan för imorgon då jag o Maral ska prova Sh'bam, undra hur det passet är! Det ska tydligen påminna om zumba fast med mindre höftrörelser så får se hur det går! Just nu är jag iaf riktigt pepp på träningen, hoppas det håller i sig oxå!

Snart äre heelg! Jag verkligen älskar kortveckor (även om jag jobbade hemma i måndags så blir det inte alls på samma vis som att sitta på kontoret). Tänk om man alltid kunde ha 4 dagarsveckor att jobba o 3 dagarshelg, det hade varit nåt det :P Haha.

Näe nu ska jag förbereda hemgång! Hejpa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0