Helgen..

.. var gryym!!! I fredags hade jag en lugn hemmakväll, städade o plockade undan lite inför lördan, la mig rätt tidigt så ja skulle vara utvilad när vi skulle festa :P

Lördagen började med en skön sovmorgon, sen käkade jag frukost i väntan på Johanna. Vid elva åkte vi iväg och handlade allt som behövdes till kvällen. Efter det drog jag hem o tog en dusch, sen efter två gick jag o mötte Linda, handlade massa gotta på systemet, gick hem till mig och snackade en massa (va ju ett tag sen vi sågs så vi hade en del att ta igen ;P). Vi började göra lite förberedelser till kvällens middag oxå så vi inee behövde göra så mkt när alla kom. Efter fem började folk droppa in, och vid sju så käkade vi och det blev en god middag, verkade som alla gillade maten så det kändes skönt :D Hehe. Sen festade vi lite, gjorde iordning och käkade efterätt efter att vi kollat in alla bidrag på Mello, sen var det lite sista fix innan vi drog till Galaxen strax före tio. Det var mkt folk och vi hade en skojig kväll! Black Jack levererade som vanligt! Jag o Linda dansade en hel del, både bugg o fox :) Kvart i två var vi nöjda o väldigt trötta så vi gick hem o käkade varma mackor o sen somnade vi båda väldigt fort. -Tack alla inblandade för en supertrevlig kväll!! =)

Gårdagen åkte Linda hem vid tolv, sen låg jag på soffan o halvsov ett par timmar, jobbade en stund, sen fick jag besök en stund, efter dom gått blev det matlagning o sen mer soffhäng, inge bakis men man var ju lite mör i kroppen! ;) Haha.

Nu ser jag fram emot helgen som kommer, så hoppas veckan går fort! :P Annars har jag inte så mkt att berätta för den här gången, så vi höörs! Hedå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0