Måndag igen då..

Fan va veckorna o speciellt helgerna går fort! Den här helgen har varit rätt lugn men har haft trevligt! Fick besök i fredags och då blev det filmkväll bara, i lördags mötte vi upp några av jobbarkompisarna och tog en promenad på Runn, sen drog vi iväg och grillade korv och det gick väl sådär ;) Hahaha. Sen drog vi hem och gjorde oss iordning innan vi åkte hem till Johanna, käkade thaimat och sen festade vi lite. Kom hem vid ett och slocknade rätt fort. Sen igår var det bara en slappdag i soffan.

Och så var det en ny jobbvecka igen. Vi har sjukt mkt att göra, hamnat efter lite med kön då det varit så mkt revideringar. Så nu har dom bett oss jobba övertid så mkt som möjligt! Så har bestämt nu att jag ska jobba några timmar ihelgen. Kan behövas så man inte lär jobba jättesent varje kväll.

Redan nu längtar jag till helgen, vadå komiskt! Haha. Känns dock som en evighet men hoppas den här veckan, som alla andra, går fort ;P För ihelgen blire party! Hela huset står på schemat, weee! ;) Hahaha. Black Jack kommer dit så det ska bli sjukt skoj! Hoppas Linda kommer hit o hänger på!

Annars då, jo händer inte mkt. Finns vissa grejer jag går å stör mig på men försöker inte tänka så mkt på det dock. Träningen har kommit igång sakta men säkert, får se om jag tar mig iväg på spinningen ikväll :) Hehe. Jaa va fan, ja behöver träna! Så jag drar hemåt om ja ska hinna få i mig nåt innan träning isf! Kraam från mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0