Spinning

Igår var jag iväg på mitt första spinningpass på riktigt länge! Och shit va jobbigt det var ;) Jag var så slut efteråt att jag höll på å svimma! Hahaha. Men det var grymt kul och jag insåg hur mkt jag saknat dom passen oxå! Så det blir det fler ggr av och förhoppningsvis rätt ofta :P Kanske kan man börja tycka att träning är roligt, det blir ju mkt enklare om man hittar en träningsform som är rolig! Inte bara gå på gym o hålla på med fria vikter, som jag gjort det senaste året för det är inte min grej! Velar fram o tillbaka om jag ska orka med combaten idag, men fan det skulle vara riktigt nice om jag kom iväg på det oxå. Ben igår och på combaten idag blire mest armar liksom :P Hmm, får fundera ett tag!

Blev bestämt idag att Linda ska med på Hela huset på lördag! Ska bli grymt skoj! :D Får se hur många vi blir som drar dit, men ett litet gäng iaf :)

Näe om man ska börja bege sig hemåt så får vi se om jag kan bestämma mig! Haha. Kraam från mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0