Fan fan fan..

.. nu är den där äckliga vintern här!!! :/ igår började det snöa, gick in o handla o när jag kom ut möttes jag av en hemsk syn o det på mindre än 10 minuter!! :s ville bara skrika! Haha. Nej ser verkligen inte fram emot vinter o kyla! Men man får se bortanför det, med tanke på att tiden går rätt fort så är det snart vår o sommar igen :p

Annars då, jo livet flyter på bra. Förra helgen blev mina planer även då inställda så lite spontant sådär så åkte jag till Peter i Falun på lördan. Vi va ett gäng som käkade god mat, drack vin, snackade och sen hamnade vi på Vc! Blev en riktigt trevlig kväll ;) I söndags var vi på bio, Taken 2. Den var faktiskt övet förväntan, bättre än tvåor brukar vara :)

Iaf så har jag kommit igång ordentligt med min pt-online! Tränar dom pass jag ska o det går riktigt bra, kul är det oxå! :) Sen går kosten, över förväntan, riktigt bra. Äter 6 ggr om dan, i början jäkligt ovant, men nu kan jag nästan inte va utan det :p haha. Så ja, om 10 veckor har jag nog kommit en bit på vägen med mitt mål och så kommer jag att ha gjort en rejäl livstilsförändring :D Sjukt taggad!

Vad händer nu ihelgen då? Jo ikväll blir det väl en lugn filmkväll igen men imon blire nog fest o husgung!! :D va länge sen jag va dit nu så det ska nog bli skoj!

Nej nu är det snart lunch! Hejpa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0